HOWDIDIFALLANDLANDHERE. ❝ personal · food · blog ❞   |   instagram  ·   twitter   ·   tumblr  ·   dayre   ·   follow





me
2015-10-23 03.40.14 1

Priscilla Tawie
Taken.14/10/94.Malaysian
Communication graduate
Reachable : ptawie@yahoo.com

Full time food addict.
Part time day dreamer.

I do :
- Food
- Travel
- Lifestyle
- Inspirational/Motivational quote


Disclaimer :
Not sure if anyone notice,
but my url is grammatically wrong.
Forgive me, I was young.


backbone

(Valid for first time customer)




disclaimer
Layout made by tkh. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them. You aren't a dummy right?

Add your end of the disclaimer here, be nice, firm, assertive etc etc yada yada yay blogging.

  Old Town Cafe
Posted at 3/17/2011 04:43:00 PM

DSC04878

I just love Old Town coffee

With it’s unique taste and smooth texture. RAWR! :)

______________________________

I slept really late last night O.O was Skyping with my buddy :D and chatting on Facebook :) and around 8am+ this morning, I woke up. I didn’t know why, but I had the urge to watch Justin Bieber NEVER SAY NEVER which my little sister said was coming out today –.- RAWR she lied :(

But then, we still went for movies too anyway. Me, my little siblings, Jeff and Fiey and also Delson. Yepp, 4 of us. LOL. Had to pick Delson :P and during the drive to Spring, I promptly introduce my buddy to my dad. :D HAHA it’s the first  time :) and my dad never talk to my friends whenever they need a ride or something, but with Delson, he practically asked a lot of questions. xD Cheng said my dad was concern. HAHA could be. LOL. we’re just buddy’s. Nothing to be concern about :)

Arrived at Spring, we went for breakfast. Yes, I’m sure you can guess where we went to judging from the title and the introduction :D we went to Ipoh Town Cafe. Since before I already fell in love with the place :) since before Ipoh Town came to Kuching, the coffee was always my TOP favourite. and I even scream when I heard that it’s coming to Spring :D

DSC04873DSC04874

The interior was just perfect. Not to dark, not to light. Not even dim at all. Just perfect. HAHA :)

DSC04879

Both me and fifi ordered Chocholate Coffee. :D

DSC04880

I ordered Hazelnut for Dels :)

DSC04882

And my little brother ordered tea :P

DSC04877

Fried Wantans :D it’s the first time LOL i see people put cucumber in wantans. xD haha~

DSC04883

My hand just couldn’t stay still :O I had to pour soy sauce and pepper in the basket. xD but the wantans still tasted nice :D

DSC04885

I love this bread :D when I first saw it the other day, I was a bit shock, why would they want to put fries in it. x)) but it wasn’t fries, it’s butter shape in fries :D

DSC04886

Pointless photo. XD

DSC04887

HAHA :) my bread toast :))

DSC04872

_____________________________________

DSC04896

We went into the hall like half hour early and the doors to the theatre haven’t even open yet . LOL. and Ms.Oh-so-clever-thinks-she’s-correct-Priscilla went and asked the manager to open and the manager was like, “urm. who let you guys up so fast?! you’re not suppose to be up here so quickly” Blerrh .HAHA

DSC04897

Who’s fatter? :)

DSC04899

We’re like so bored waiting outside the theatre for 30 minutes D: haha well, at least we had some place to sit rather than walking around Spring. LOL.

Oh yea, Oh yeaa, we watched…………..

DSC04902

An unnamed pet chameleon (Johnny Depp) becomes accidentally stranded in the Nevada desert after his cage falls off his owner's car. After meeting an armadillo (Alfred Molina) who is seeking the mystical Spirit of the West, he narrowly avoids being eaten by a hawk. The next day, after having a surreal nightmare, he meets the lizard Beans (Isla Fisher), a rancher's daughter, who takes him to Dirt, an Old West town populated by desert animals.

HAHA I got it from Wiki AWESOME :) so anyways I rate this movie for it’s graphics, plots, nail-biting-scenes(YES KIDS SHOW ALSO HAVE NAIL-BITING SCENES ==) and all the jokes said by Johnny Depp or Rango a 4/5 :) HAHA. lose 1 mark from 5 cause some how maybe it’s my fault. xD but some how, i yawn a lot. Not to say it’s not exciting enough, but it’s like not enough :P but Yeaaa, YOU-MUST-GO-WATCH-THIS-IF-YOU-HAVENT :) I’ll promised laughter's :D

There’s one line I clearly remembered from the movie :D

Momma has an active social life” Rango said it when the Dirt villagers asked him how he was related to Rattlesnake Jake :D HAHA

______________________________________

After movie, straight go home. HAHA :) Oh yeaa, did I mentioned that today I always sing? :DD HAHA recently I got addicted to PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON RAINBOWS wtf check it out on Youtube. HAHA thanks George == Today I keep singing PINK FLUFFY UNICORNS DACING ON RAINBOWS fml :(( haha~ poor them :PP

________________________________________

DSC04893

Outfit of the day :)

I CAN WANT A CAMERA !!

Moral-of-the-story; sometimes in life you gotta make simple sacrifices if you wanna succeed in all obstacles. :)

Dhaaaaa =]

Labels: , ,



< O L D E R P O S T | N E W E R P O S T >



© Layout made by tkh/mk.